måndag 31 januari 2011

Oj oj oj oj

Redan måndag. Helgen gick superfort. Tyckte inte att man gjorde nåt speciellt heller. Mwaaah!! Just ja, det löste sig med pengarna förresten...gött dä! Fast jag har inte kunnat betala räkningarna än, får avinerna idag med posten. Hoppas att dom kommer in på rätt konto fortsomfan :)

Inatt sov jag fyra timmar. FYRA!?!?!?!? Zzzzz. Ska försöka o vila lite snart tänkte jag. Fy fan för knäckehäxvärk...jag blir helt "död" i två dagar när "skiten" kommer varje månad...blö blö blööööö!!! Så jävla ont!! MEN, det finns säkert nån som har ondare än mig så jag ska väl inte klaga egentligen :)

En skvätt kaffe o lite bloggläsning blir det nu...

Just ja, grattis mamma o pappa till vinsten!!! :D Nästa helg äre faen min tur o vinna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar