tisdag 22 februari 2011

3 år

Idag är det 3 år sedan jag frågade chans på min älskling. :) Han är min bästaste vän, mitt allt, han är pappa till våra fina kissar! (nä inte på RIKTIGT, det hade varit läskigt) och det viktigaste av allt så är han det bästaste som finns i mitt liv.
Ni som är i ett förhållande eller har varit, vet att det kan vara upp o ner, fram o tebax och så har det verkligen varit för oss. Men mest upp  :) Å jag vet, att det är honom jag vill leva med restan av mitt liv. GULLEGULL!! ;)

Vad har jag gjort idag då? Jag tog en tur ner på stan o hem i det fina vädret. Myyyys. Solen lyser o himlen är blå. Inte alls kallt ute tycker jag. Jag hade iofs mössa o vantar på mig...Hur är vädret hos er?
Nu håller jag på o tvättar...ska ner till tvättstugan snart så det är väl bäst att jag avrundar detta inlägg nu...

Tjipp o puss!!!

(mami, grattis på namnsdagen.puss)


2 kommentarer: