tisdag 8 februari 2011

När du får oväntat besök...

Ska man bjussa på Gevalia..(säger dom på reklamen) och det gjorde jag...tror jag? Hmm. Skitsamma. Carro kom o väckte mig för ett par timmar sen o va kaffesugen. Trevligt som tusan :) Jag va hos henne hela kvällen igår o hängde ett par timmar. Kom hem lite efter 23. Somnade efter 00, o så kom hon hit lite före 9. Wiiiie, vi kan inte vara utan varandra. HAHA ;)
Jorå, men det är soft o hänga med nån som man har känt så länge. Vi behöver lixom inte vara sociala när vi hänger. Eller ja vi behöver inte prata hela tiden, vi kan sitta o glo på tv o så där..Som igår, då satt jag o gosade med Blondie o hon städade lite. Skönt o ha sällskap utan att hela tiden behöva roa den andra...fast, klart att vi pratar ..som faen...men ibland så kan vi bara vara :) 

Väldigt intressant va? :) OM jag orkar så kommer jag att ändra bloggdesignen under dagen, så ni vet.....Men nu blir det ett avsnitt av trädgårdsapoteket på svtplay! Tjipp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar