måndag 7 februari 2011

Spistrassel

Hmm, i morse när jag vaknade så luktade det som att någon kokat vatten i lägenheten...Första tanken var att: undrar om D drack T innan han drog till jobbet. Men nä, det brukar han ju inte göra....när jag väl kliver upp så känner jag att det luktar ännu mera "Tevatten" (Hur det nu luktar..haha) Jag går in i köket o ser att två plattor lyser illröda!!! Fort som faen stänger jag av....jag minns inte vilken grad som var på, om det var lika på båda. Jag vart så rädd. Vet inte hur det har gått till. Jag ringde D och han hade inte satt igång dom...möjligtvis att han kommit åt dom när han öppnade kylen..precis innan han drog...Det får allt bli o sätta i barnspärren på spisen så det inte händer igen. Tänk om det hade börjat brinna eller om nån av kissarna hade hoppat upp där o bränt sig :/

Inatt drömde jag faktiskt om eld...att jag släckte en gräsbrand. Tänk om jag hade vaknat av att det brann här :O Hua!! Nä nu ska jag inte tänka nå mer på det här. För det gick ju faktiskt bra.. :)

En liten kopp kaffe blir det nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar