torsdag 17 februari 2011

Tatuering

Den här vill jag ha. Fast jag vill göra om den lite. En katt ska sitta i trädet. Och gärna en uggla. Men det kanske blir för plottrigt. Hittade den här bilden på google. Hittade även andra träd som kanske skulle passa bättre. Vet inte vart jag vill ha den heller. Ska jag ha ett träd på hela ryggen så passar inte det här trädet. Hmmm...Svårt det där. Nähä?? Vet ju inte riktigt hur jag vill ha det, isåfall hade jag blivit av med tatueringsoskulden för länge sen :) Vet iallafall att jag vill ha ett träd. En uggla. En katt. Ja i samma gadd lixom. Och sen vill jag göra nåt med mami o papi...O så tror jag att jag vill ha SÄPO "skrivet" någonstans....Men som sagt, jag vet inte alls vad jag vill ha. Och sen kostar det ju en del o gadda sig. ..GWAAAH!!!!!

Måste vila hjärnan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar