onsdag 23 mars 2011

Möte

Idag var jag på möte på jobbcentrum eller vad det nu heter (hehe bra koll jag har). Det gick jättebra och går allt som det ska (håller tummarna) så kommer jag snart ut på praktik på ett jätteintressant ställe. Vart undrar kanske ni? Det får ni veta sen. För det är ju inte säkert än att det blir nåt just där...MEN jag tror att det där stället skulle passa mig perfa. Så håll tummarna nu ...
MAMI, du får skvallra till papi om du vill ;)

Och sen är jag så jävla trött på folk som bara tjatar o tjatar o inte fattar ett jävla dugg.....LÄGG NER. jag vill inte vara kompis med såna människor. Ok? Tagga ner. Och sluta överanalysera allt jag säger hela jävla tiden.

Så där...nu känns det bättre... blir bara så irriterad på folk ibland...men som tur är har jag (nästan) bara braiga folk i mitt liv....

Har en ny (begagnad) mobil nu förresten...en HTC Wildfire, jag fattar inte mycket av den än men den funkar nog bättre än Samsungen o Sony Ericssonen iallafall :)

Nu ska jag gosa med Beppan som går runt här i lyan o piper...
TJohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar