fredag 22 april 2011

Bättre sent än aldrig...

Ååh, jag älskar den här bilden, även fast den är suddig... Men dom ser så glada ut :) När jag tog bilden på vinglaset tänkte jag inte ens på att man såg mami o papi bakom ..men det gjorde man juh :)  Tokigt.

Jahapp vad har hänt sen sist då? Inte mycket. Har delat upp dagarna med att vara hemma, hos Bobby och igår vart det Kulinge oxå. Fatta hur trött jag var på kvällen. Galet. Måste dra till Bobby snart igen. Men jag vill gärna vakna till liv först..

Och så är det påsk nu ...är jag ens intresserad? Nä, jag är inte kristen, det är väl därför man ska firar påsk? Eller? Frossa massa mat o äta massa äckligt slaktavfall (godis) det är det ni pysslar med. Haha, men det är ju sant. Jag gillar o umgås, det är inte det men ibland blir det så påtvingat. JA MEN NU ÄR DET JU JUL/PÅSK osv SÅ NU MÅSTE VI SES, precis som att vi inte ses annars.. Hehe :)

Men okej, GLAD PÅSK på er ..:)
Ät inte för mycket mat, tänk på dom som inte får äta sig mätta varje dag, eller ens får godis...Tänk även på alla höns som ploppat ur sig alla miljontals ägg som ni nu äter upp i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar