söndag 10 april 2011

Dollarstore

Igår vart det som sagt dollarstore. Jag o D åkte MG´n, Seb, hans tjej, Bella, Anders o Vendela åkte i en annan bil. Kul med en liten utflykt. :) Vi hittade alla lite smått o gott. Det är najs att dom är så billiga där så att till o med jag, som inte är rik, kan köpa lite grejjs :) Köpte bl a tre penslar för 20 kr, tänkte olja in insynsskydden på balkongen så att dom blir lite finare. Hittade även LDB duschtvål o body lotion för en billig slant, supergott luktade dom..MUMS! :)

På kvällen vart det film med mina hjärtan. Kl va nästan halv tre innan filmen slutade. Zzzz :)

DAMN, va jag saknar brorsan. Jag har inte träffat honom på typ SJU månader. Sjukt länge sen. Han är min bästis ju..det är nog inget han inte vet om mig...Satt o kollade upp flygresor, vore najs om jag hade kunnat åka upp snart, men det kan jag ju glömma, kostar ju för faen minst 1000 kr enkel resa. Och sen kostar ju flygbussen 200 kr. Så typ 2500 skulle det kosta. Plus att man gärna vill ha en slant o leva på där uppe oxå :( FAN. Hoppas att brorsan kan komma ner snart då det är tänkt, men iom att han jobbar så skiter det nog sig :(
Å jag saknar mami o papi. Även fast vi bor så nära så blir det inte att man ses så jätteofta, på helgerna är det ju ofta andra saker man "måste" göra. Tur att jag kan träffa släkten i Kulinge lite oftare iallafall, annars hade jag nog deppat ner mig totalt. Familjen betyder mest av allt för mig. <3

Undrar om man ska ta o fixa nåt o käka..magen tycker det, men jag orkar inte... blööh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar