söndag 24 april 2011

Nästan tre timmars

sömn fick jag inatt. tack lixom. jag vaknade fem, kul, jag orkar inte det här. jag är för stressad. varför måste jag känna sån press? jag vet att D inte mår så jävla bra heller men han kan inte säga nej, båda två ska alltid vara så jävla " klart vi ställer upp". varför kan inte nån annan hjälpa till?? jag fattar inte? egentligen är det inget problem, men eftersom jag är så jävla känslig o grubblar o inte kan slappna av så blir det ett problem. jag vill inte vara en gnällis men jag blir ju det. snart så skiter jag i det här o tar en sup o går till kattdoktorn med bobby så han får somna in....men nä, jag kan inte, jag är för snäll, jag bryr mig. men det här går inte. undrar om säpo kan tänka sig en kattkompis så fort bobbans kulor är borta?

vilket jävla dravvel det blir här. men just nu mår jag för jävla dåligt, för att jag är för snäll o bryr mig. gaaaah. klockan är sex nu o jag kommer inte att kunna somna om. = dålig sömn= sur tjej. kul lixom.. heh :S

jag hade rätt kul igår, men jag kunde inte slappna av helt så jag var ju bittertjej nästan hela tiden, jättekul. blöööööööööööööh.
hoppas att ni har d bra iallafall.
och jo, det är väl OK med mig, jag behövde bara få ur mig lite "skit"...
blö blö.
nu har säpo damp, så jag måste väl ge honom lite kärlek innan han väcker D.
hejpa

2 kommentarer: