onsdag 6 april 2011

Tröttisen

11.45 vaknade jag. hjälp lixom. haha. det var länge sen jag sov så länge. jag har sovit kasst i flera veckor nu så jag behövde verkligen sova ut. och det gjorde jag. majj gadd. hahaahaha. fick en chock när jag kollade klockan. skulle ha börjat tvätta kl 10 men det sket sig...haha. ujj ujj. jag får tvätta i morgon istället.

jahapp vad ska man göra idag då? d vart ingen hårfärgning igår så det blir väl det snart..om jag orkar. är fortfarande tlöttis. ska väl ta o dricka lite kaffe o gosa med katterna nu iallafall..

det är onsdag redan. shit, vad händer med veckorna? :) det går så fort. nån mer som känner så? på fredag ska jag på nån infoträff på jobbcenter ...netto som ska öppna här i köping, kommer o ska berätta lite om företaget. kan bli intressant, har ingen koll alls på dom...

kaffe vare ja.
hejpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar