onsdag 18 maj 2011

Fullmåne !

Jaha, det är därför jag inte har kunnat sova o känt mig galet rastlös. Jag brukar även känna av väderväxlingar, hmm så heter det nog inte men ni fattar vad jag menar . Jag brukar få jäkligt ont i huvet när vädret är knasigt o växlar från bra till "dåligt" fort (det finns iofs inget som heter dåligt väder, bara dåliga kläder, eller hur vare nu? ;D) Varför känner man av sånt? Visst att om man vet att det är fullmåne så kanske man blir rastlös bara för det, men om jag inte vet att det är det så fattar jag inte varför det blir så här. Det är egentligen inget problem för jag lider ju inte av det, sover dåligt gör jag ju typ jämt tyvärr. Men jag vill veta, varför är en del så känsliga? :)

Påminnelse till mig själv, ändra skrivfunktionen i mobilen, blir ju knasigt när jag skriver mess på fejjan (FB) ibland. Haha, skrev igår/natt "sitter o är snygg" HAHA men det va inte det jag skulle skriva, tror jag tänkte skriva "sitter o är segapa" ... haha ..skitsamma :D Som när jag skulle skriva typ "Här har det inte varit nå elfel" Så vart det "här har det inte varit knäled" HAHAHAHA. Folk lär ju tro att jag är knäpp! :D

Om 48 timmar är man på Åland. Längtar!!! <3
Oj nu måste jag dricka upp kaffet innan det blir kallt.
Ha d bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar