tisdag 24 maj 2011

UUuuuuh, varning. Äckelbild :)

HAHAHA fy fan. Har haft stopp i badkaret ett tag nu men det har inte blivit fixat. Jag skulle ha gått förbi KBAB idag men glömde bort det, som vanligt, så jag tänkte att: va fan jag får väl kolla om jag kan få ordning på skiten istället. Först så hällde jag i kokande vatten i badkaret o sen lyfte jag på golvgallret o stoppade ner handen o fick tag i det här. Huuuuh. HAHA, inte konstigt att det var stopp lixom. Och jag skulle kanske inte ha kastat ner det i toastolen men jag tänkte inte riktigt...jag tror att jag fixade biffen iallafall. Hoppas :) Ibland är man lite halvduktig :) Om ni vill kan ni trycka på bilden så får ni se en större bild ;) Måste fixa en sån dära "sil" eller vad det heter så håret fastnar i den i stället för i röret :)

Uppföljningen på psyk gick bra. Pulsen va faktiskt lite lugnare nu än den har varit förrut. Blodtrycket va jättebra. Vikten likaså. Hade gått upp typ 2 hg eller nåt.

Nu måste jag ner i tvättis igen.
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar