fredag 10 juni 2011

Fniss

Haha snygg bild Carro tog på Sessan häromdagen ;)

Vilket härligt väder det är. Idag blir det nog inte mycket gjort, chill på balkongen o så där. Ska iofs på möte nere på stan efter lunch. Får se vad dom har tänkt för mig, praktik eller nån annan åtgärd. Jag vill ut på praktik iallafall! Hoppas att det blir så...men vi får väl se. Hur som helst så ska det bli skönt o ha nåt o göra om dagarna. O hoppas att jag kan få en liten "semester" om några veckor så att jag ev kan åka ner till Öland o hälsa på mami o papi när dom är där. Men ja, vi får väl se hur det går... :)

Ååh katterna är jättedryga, dom vill ha blötmat men jag har ingen hemma. Och jag orkar inte gå o köpa det nu när jag ändå ska ner på stan senare. Dom har torrisar så dom överlever ju men dom tycker inte alls om mig just nu tror jag ;(

Nu, en kopp kaffe till på balkongen. Hejpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar