tisdag 7 juni 2011

Nu ska vi se...

vad som har hänt sen sist. :)

Fredag:
Åkte o umgicks med brorsan en vända. På kvällen var det chill hemma bara.

Lördag:
Balkonghäng, parkhäng, härligt väder. På kvällen vart det pizza med grannarna.

Söndag:
Jag hängde med grannarna (Joel o Ida) till Vässan o Ikea. Köpte lite småsaker. Handlade lite på CityGross. På kvällen vart det BB finalen.

Måndag:
Hängde i Kulinge i ett par timmar. Sen på kvällen vart vi bjudna på middag hos grannarna. Dom hade gjort en supergod veg lasange. :) Till det drack vi ett glas jättegott rosévin.

Hmm ja det är väl det jag har gjort. Jättespännande va? ;) Nu sitter jag i soffan o glor. Ska snart ner i tvättstugan o börja ..tvätta...
Varmt idag. Va till kiosken innan o köpte en piggelin, den slank ner fort. Tööörstig blir man. På vägen dit så gick jag bakom Tobbe som tyckte att hans vän gick aaaaallldeeeeles för sakta. "kommer du nångååång elleeer?" Ni som har sett programmet vet hur han låter .. :)

Ska försöka o lägga upp lite pix sen nångång. Men jag har inte orkat fixat till dom mindre än. Men jag ska. Nångång :)
Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar