onsdag 6 juli 2011

Onsdag 6 juli

Ankdammen

Oxå ankdammen

Hemma - Sessan tyckte jag skulle sluta o ta en massa kort...heh

Annars då? Det är ok. Känt mig hängig i några dagar. Men det är väl okej? :) Latmask är jag, verkligen. Sover alldeles för mycket. Inte praaa :)

Igår fick jag mig en chock. Mami damp ner i brevinkastet. HAHAHA, nä hon tryckte sig inte ner där asså. Men ett jättefint kort. Jag var inte alls beredd på det, så jag började gråta o ha mig. Vart glad som tusan. Men grät det gjorde jag. O sen var det jobbigt ett tag. Med tårarna kom andra mer negativa känslor. MEN, det gick över sen. Skönt :) Behövde nog gråta järnet ... :) Livet är inte helt 100 ibland.

Just ja, brorsan kommer ner snart. Wiiiiiie. Och då hänger även Dollan med. TJOHO! ;D

Jag skulle lätt kunna sova nu, men nä, jag måste hålla mig vaken ett tag till, för annars kommer jag att vakna i natt o sen inte kunna somna om.

Hade planer att få besök idag över power meet. Men eftersom jag inte känner mig helt hundra var jag tvungen o avboka. Tråkigt. Men du är välkommen en annangång Nicky :)

Hoppas att ni andra har d fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar