tisdag 13 september 2011

Fasen va det blåser..

Helt galet. Eller kanske inte jättegalet, men lite galet ;) ...
Fick ta in trumpetisen för den gillade inte alls o vara ute på ballisen ....

Säpo o Sessan väckte mig som vanligt runt kl 6..men idag orkade jag verkligen inte gå upp o ge dom mat..tillslut så fattade dom det så dom gick o la sig igen...o jag somnade om o sov till nästan halv 11! Jag som bara skulle sova i nån timma eller två till... haha nåja.. jag va väl trött helt enkelt :)

Nu lite kaffe..sen diska...fixa krubb...kolla tvättid...tvätta om det finns nån tid...vila lite...kolla igenom ecdl-anteckningarna.....det är väl det jag ska göra idag.. :)
sen ikväll blire fotbollgluttande, Barcelona - Milan.

Sen ska jag sova så jag orkar gå upp kl 6 (om säpo väcker mig) eller 7 när klockan ringer, o dra iväg o plugga.
TJOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar