tisdag 27 september 2011

Grattis mammas fina kille

Ja eller det är inte den 28.de än. Men om 7 minuter ungefär så fyller min älskade Säpo (beppobilgris) hela 13 år! :) Jag ska köpa något gott till dig i morgon.

Och självklart så måste mammas fina Sessa få vara med på ett hörn. Eftersom hon är en "hittekatt" vet man ju inte när hon fyller år. För att göra det enkelt för sig så kanske man borde fira henne i morgon oxå :) Men hur gammal blir hon? Tre kanske? :)

Just nu ligger jag i lilla soffan under täcket och glor tv. Sessan ligger i stora soffan och Säpo ligger på mina kläder på golvet nedaför soffan jag ligger i :) Jag låg i den andra soffan först men då vart det så jäkla varmt eftersom Sessan låg under täcket och Säpo låg sked med mig. Gosegrisarna :) Och eftersom jag är så förbannat snäll la jag mig i tvåsitssoffan :) Jag har iofs en dubbelsäng jag skulle kunna sova i, men nä, jag orkar inte flytta på mig...

Dags att göra ett nytt sovförsök...om 7 timmar ringer klockan...och om jag känner SÄPO rätt så väcker han mig om 5-6 timmar. Bwaah! :) God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar