fredag 30 september 2011

Skolhäng

Dotter o Mor

I onsdags efter pluggeriet drog jag, Annelie (mor) och Malin (dotter) till "Camillas" (första gången jag var där) och drack lite Mariestads och tjötade. Riktigt skojs. Men innan Camillas, så var vi på...hmm pizzerian mittimot (kommer inte ihåg vad den heter) o käkade lurre. Det är grymt kul att lära känna nytt folk faktiskt :) Inte lätt att göra det ju :) Man kan ju inte gå fram till nån på stan och säga "HEJ, vill du bli min kompis? " ;)

Dom bor på samma gata som mig så i morse kom dom och hämtade mig med Malins brum brumbil, så jag slapp gå. Inte för att det är långt ...men det va ändå skönt och slippa traska. Jag har varit så jädra trött hela dagen. Och lättroad. :) Dom jag hänger med på jobbcenter...(eller jag menar på kontaktc...)  ;) har så jäkla kul!!! :D Undrar om det blir nån mer IT-kurs efter att vi är klara .. haha ;D

På måndag eller tisdag kan man göra första provet om man vill...spännande. Om inte själva "stora" provet är svårare än "låtsas" provet..så borde jag bli godkänd iallafall... :)

Nåväl, nu ska jag hänga lite...
Hoppas att ni mår fin fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar