måndag 5 september 2011

Trumpet

Första bilden tog jag ca en timma innan bild nr 2. Här går det undan ;) Det är tre st trumpisar som är nästan helt utslagna o sen är det 2 som säkert kommer att slå ut om nåndag :)

Fy faaaan va jag har ont i huvvet. Är galet seg. Gick o la mig tidigt igår men inte faen kunde jag somna, kan inte ha sovit mer än 2 timmar eller nåt. Men jag va väl nervös för kursen idag ;)

Det gick jättebra på J.C men man vart inte direkt piggare av o sitta o glo in i en skärm i tre timmar. Men som tur är så får man ta hur många "raster" man vill. Eller kanske inte HUR MÅNGA SOM HELST, men ja... :)

Skönt att man är ledig i morgon så att man får vila huvvet.
(Vi behöver bara vara där måndag onsdag o fredag)
Men när jag väl har vant mig vid o sitta o "plugga" kommer jag nog att vara där fler timmar o flera dagar..
Så man blir klar med datakörkortet nångång :)

Ska ta o redigera nån bild till men sen blir det nog inge mer datanörderi idag.
Men man vet aldrig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar