måndag 10 oktober 2011

88%

Hurra va glad jag är. Jag klarade provet!!!! Jag trodde faen inte det då dom som har gjort provet tyckte att det va jättesvårt. Och den som fått högst hade 89%. !!! Okej, så länge man får över 75% så är man ju godkänd. Men shit, att jag ändå fick så jäkla bra, det trodde jag inte. Provet va faktiskt svårare än sjävla testproven, det var helt andra frågor o så... Jag kanske är lite smart iallafall då ;) Och man hade 45 minuter på sig, men jag gjorde väl klart det på en kvart eller nåt. Och då tog jag det faktiskt lugnt...för o vara mig ;)
Får hoppas att det går lika bra på dom andra delarna nu, men sån tur har jag väl inte ;)

Ska snart ta och käka lite smaskig vintersoppa jag fick med mig hem igår från mami o papi.. Mums! Och sen slöa. Knäckehäxan är o hälsar på...hua!! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis! Det var ju jättebra! Du fixar säkert de andra delarna också!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Tack fina faster :) Ja vi får hoppas att det går bra på dom andra proven oxå :) Ska ev göra nästa prov på fredag :)
    Kraaaaaamar

    SvaraRadera