måndag 3 oktober 2011

Mobilbild

Gosegrisarna ser ut o må rätt bra här va? :)

Fick låna mammas usb-kabel i lördags så nu har jag fått in en massa mobilbilder i datorn. Hurra! :) Jag måste ta mig i kragen och köpa en egen...MEN jag glömmer ju bort det hela tiden :)

Jag gjorde inte provet idag. (allmän IT) Jag testade att göra "testprovet" men nej, det gick inge bra, sämre än det har gått innan. Men jag kan inte koncentrera mig ibland. Läser för fort, svarar för fort osv. Ska göra ett nytt försök på onsdag och verkligen försöka och inte stressa .. :) Så jag gick vidare med kursen o läste bl a Outlook, även fast jag aldrig har använt det så gick det bra på "testprovet". Najs. :)

Jaha, vad gör jag nu då? Inte mycket. Slappar. Hade tänkt att vila innan, men jag hoppade över det. Ska väl läsa lite anteckningar och dricka en kopp kaffe...sen.. :) Kattpappan kommer hit senare och gosar med katterna å så ska vi byta kattlådan. Sen får vi se vad som händer. Förhoppningsvis nada :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar