söndag 16 oktober 2011

Solkatt

Säpo gillar solen :)

Jahao söndag redan. Shit va dagarna går fort. Hänger lixom inte med. :)
Idag var jag i Kulinge och käkade och hade det trevligt (kul kanske man ska skriva istället) ;)
Tack för idag :)

I morgon får jag ev se kattpappans nya lya. Spännande :) Är den snygg så flyttar jag in där tror jag bestämt ;) Tror dock inte att kattpappan är så sugen på det.. hehe :D

Somnade tidigt igår och sov länge idag, skönt! Hoppas att jag kan somna någorlunda tidigt ikväll bara, för i morgon ringer klockan 7. Dags för pluggeri igen. Vi va lediga i fredags så det är några dagar sen man träffade alla tokfransar :) Tänk att man faktiskt ser fram emot "skolan" :) Det gjorde jag ju inte i gymnasiet t ex :) Men men :)

Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Nu blir det tv i ett par timmar innan det är dags och försöka zzz :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar