måndag 7 november 2011

Äsch

Jag hoppade över kaffet o festade till det med en folle, chips och The Walking Dead istället, missade  avsnittet som var igår. (vågade inte se själv, så mörkt ute då juh..scary ;D ) Men med lite daylight så vågade jag faktiskt glo själv. Och...det va ju faktiskt inte läskigt....egentligen. :)

Satt o filurade lite på när jag hade alla rätt på ett prov sist... har jag ens haft det? I skolan gick det nästan aldrig bra för mig. Inte för att jag va dumihuvet (det kändes iofs så) men jag hade inte ron...säger man ron? Hmm .. haha.. jaja lugnet inom mig för att sitta still länge... lärarens babbel åkte in i ena örat o ut genom det andra..på en gång... Det verkar ju gå helt ok att "plugga" nu..så medicinen måste ju funka någelunda iallafall. :) o sen så är det ingen lärare som står o dravvlar heller.Å alla ligger olika till... En del har inte gjort klart första provet än. En del har gjort tre prov...skönt att inte behöva stressa...man får ta det i sin egen takt. Jag ska iallafall klara fyra delprov, för då får jag iallafall "datakörkort light". Hinner jag med dom andra delarna så är det ju bara ett plus. MEN, jag siktar på light först o främst..

Just ja, när jag va på affären idag så fick jag visa leg....jag  köpte några små tvåkommaåttor? Va faen? :D Haha...

Nu ska jag sluta bubbla. Hejpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar