tisdag 17 april 2012

däckad

Jo igår låg jag sådär hela dagen! Dock inte lika söt som denna där. I söndags började jag känna av att halsen bråkades..mot kvällen vart det sämre..(qournkorven va inge god btw, hälsas köks korv är godare) Igår sov jag hela dagen, typ. Åt lite youghurt på morgonen, gick o la mig igen, frös o svettades o sov till typ 17, gick upp o la mig i soffan o glodde tv, åt två rostmackor..slöhöööög som fan...somnade runt 22, vaknade 6 o kände mig rätt pigg, tjoho. Somnade om o sov till ELVA! Men iaf, känner mig piggare idag, men har inte ätit nån mat än. Får väl bli nåt enkelt så inte magen får en chock :D duschade precis, o det va inte helt fel vill jag lova :)
Jätteintressant inlägg va? ;)

Just ja, sådde lite blomster i lördags? Nä..när faen var det? skitsamma, det börjar redan komma upp lite grönt ! Tjoho! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar