tisdag 25 januari 2011

CRAAAAAAZYYYYYY!

Haha! Snygg bild jag hittade på nätet....Ungefär sådär ser jag nog ut ibland. När jag känner att ingen förstår eller ens försöker förstå hur det är att alltid känna sig misslyckad. Eller nä, jag känner mig inte misslyckad jämt, men man blir påmind om en del saker rätt ofta, och då känner jag mig som snubben på bilden. "Ska du inte ta och plugga in gymnasiet nångång??" "Ska du inte söka jobb lite mer effektivt?" "Ska du inte börja gymma?" "Skärp dig, det är väl bara o göra sioså?" "När ska du ta körkort då?? Är du lat eller??"
JAHA!!!!???  OM DET NU HADE VARIT SÅ JÄVLA LÄTT SÅ HADE JAG VÄL GJORT SIOSÅ??? NEJJ!! Det är INTE bara o göra så..eller si... Blöööh!! Nu tappade jag bort mig. Vad vare jag ville med det här egentligen? Haha!!! Åååh!! Virrpanna!!! Jaha, vad ska jag nu skriva om?

Jag vill ha en sån där..kanske inte just denna men nåt liknande.. Någon som vet vart man kan köpa? Ja här i Sverige alltså :)
Oj, jag måste rusa ner i tvättstugan...kanske blir mer dravvel sen.. när jag kommer på vad det var jag egentligen skulle skriva om .. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar