tisdag 25 januari 2011

PARTYYYY!!

Har ju glömt att berätta lite om festen vi var på i lördags. Linas 30 årsfest. SÅJÄVLANAJS!!! Jag o bejbi åkte till mami o papi en vända o umgicks lite, sen åkte vi hem till Izzy o hängde nån timma (guu va fint hon bor) innan vi drog vidare ner till Sigge (http://www.sigurdsgatan25.se/) det var lagom med folk där, man kände nästan alla...man vimmlade runt lite o pratade med folket.

Sen vid 22, tror jag? halv tio-tio iallafall,  så öppnades dörrarna in till "black box" (en av scenerna på sigge) och Guns N Posers började lira! FY FAN VA BRA!! Jag lovar, dom var säkert bättre än Guns N Roses...iallafall bättre än dom låter nu...tror jag, jag vet inte, har inte sett dom live.. Men iallafall.. Guns N Posers va grymma. Ska slänga upp lite pix o videos från kvällen så fort jag har fixat in dom i datorn... Dom lirade nån timma o sen åkte vi hemåt, men först så skjutsade vi Izzy till Hallsta. Vi kom väl hem runt 00. Vi drack nån öl o gosade med kissarna..o sen ZZZZ. Dagen efter var det faktiskt skönt att det vart en såpass tidig kväll. Kvällen var riktigt grym. Och tack bejbi för att du följde med fastän du inte kände nån. Men du fick iallafall se Guns ;) Jag tror att du tyckte att det var rätt skoj fastän du var nykter o inte kände nån...typ :D

I söndags vart det middag hos killens föräldrar. "Mormor" Kerstin hade gjort ett jättegod "veggogryta" till mig. Kerstin o Carola lagar sååå god mat!!! Min mat är iallafall god, dom andras mat vet jag inte..men eftersom alla äter upp så lär även den maten vara smaskens :D Tack för att ni accepterar att jag inte äter djur :) <3

Hmm nä jag måste ner i tvättstugan igen... snart klar iallafall.. TJOHO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar