måndag 17 januari 2011

Fullmåne..

..på g. Det märks. Jag lyckades somna vid halv 5 i morse och sov till halv 9. Jag har alltid svårt o somna men det är värre när det är fullmånedags. Någon mer som är känslig?  Men även fast jag endast fick ca 4 timmar sömn är jag rätt pigg ändå. Jag är väl van eller nåt. ;/

Vad har hänt i helgen då? I fredags var jag hos Carro o hade mystjejkväll. Trevligt! I lördags gjorde vi inte så mycket. Grabbarna Grus kom över på kvällen...Igår åkte vi till familjen i Kulinge o käkade gott o umgicks ett par timmar. Mycket trevligt :)

Idag då? Vad händer? Jag ska tvätta 13-16. Tjoho! Och sen om jag har tur så kommer Carro hit efter hennes möte hon ska ha nu kl 10. Men vi får se om hon hinner hit innan hon ska hämta kidsen på dagis.. Jag återkommer lite senare....puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar