tisdag 1 februari 2011

Glad!

Yes!!! Pratade precis  med hyresvärden ang soc. Jag fick pengar av soc i fredags men dom har fortfarande inte skickat hyresavin o elräkningen till mig?? Men iallafall, jag fick tag i Kbab (hyresvärden) och berättade som det var, och frågade om jag kunde få ocr numret direkt av dom, och det gick ju. Och jag bad om ursäkt för att hyran inte blivit betald i tid osv.. men dom var så lugna så o sa att det är inga problem ..vi vet hur det kan vara osv...PUH!!!

Jag ska även få hem papper så att jag betalar hyran genom autogiro. Då dras hyran den sista varje månad, och då är det "lugnt" ifall jag inte har fått hyresavin av soc av nån anledning..hyran blir betald ändå lixom. Och jag brukar alltid få pengarna av soc innan den sista så...HURRA säger jag om det :) Jag har tidigare haft problem med att betala räkningar i tid. Nä inte bara mitt fel såklart men helt oskyldig har jag inte varit...FAST, dom senaste TRE åren har jag faktiskt inte varit sen med någon räkning. Hurra för mig ;) det är inte att jag har struntat i och betala...mer att jag lixom har glömt bort att betala i tid. Men nu när jag äter concerta så har jag faktiskt blivit bättre på o komma ihåg viktiga saker. Hurra...igen! ;) Fast helt "klar" i huvvet är jag ju inte...har jag fler saker jag måste göra under en dag så måste jag skriva upp det på en lista, för annars blir inte allt gjort. det kommer annat i mellan lixom..HAHA :D ååh, jag är så glad just nu..tänk att man kan bli så glad av så "lite" :)
Nu ska jag ta mig en folle o surfa runt lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar