tisdag 1 februari 2011

Jävla dröm!!!

HAHAHAHA, hade en så dryg dröm inatt. D frågade mig om jag kunde säga några snubbar i Milans fotbollslag... - självklart kan jag det sa jag o började jag dravvla: Roma, Fiorentina, Bari, Udinese osv...Då säger D : Jag sa spelare i Milan, inte lag!!! Jag gjorde ett nytt försök: Milan, Roma, Fiorentina, Bari, Udinese....Va faen! Jag fick inte fram namnen på spelare...bara olika lagnamn...Sjukt drygt var det..Även om jag i drömmen, visste flera spelnamn så gick det inte o säga det, för ja det var ju bara lagnamnen som kom ut ur munnen på mig...

HAHAAH jätteintressant för er o veta va?? Men jag lovar, jag va faen lite småsur när jag vaknade ;)
Ikväll spelar Milan mot Lazio, jag antar att jag ska titta...(måste öva på spelnamnen ;D )
D får besök av Joel som oxå ska titta på matchen...

Mami o papi, det är ingen Milanmatch på lördag så vi kommer gärna på besök efter att vi varit på Antikmässan :)

Nu ska jag ta o försöka o ringa psyk o fixa nytt recept på concertan..såg att jag bara har en burk kvar.. så ..tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar