tisdag 29 mars 2011

Drygt o vänta..

Alltså, jag hatar o vänta. Jag vill gärna veta när saker o ting ska hända. Rörmokaren har ännu inte kommit, hade jag vetat vilken tid han tänkte komma så hade jag kanske kunnat göra nåt tills han ska hit. Men nä, jag vet ju inte när han kommer så jag är låst här hemma. Skulle säkert kunna fixa med nåt här..men nä det blir inte av ...det gäller även andra saker, som om nån ska hämta mig, jag vill gärna veta exakt när det blir. Eller åtminstonde på ett ungefär.

Mina pengar har inte kommit än. Blir så sur. Räkningar skulle dras igår? Hur tänker dom? Ok, jag är väldans glad att jag får hjälp såklart, men när dom vet att en del räkningar ska dras från mitt konto den 28.de så borde väl dom vara lite bättre på o sätta in pengar i tid? Tycker man. Jag hoppas verkligen att dom kommer in under dagen. Skulle behöva gå ner på stan o fixa lite. Köpa en liten present till morfar t ex. Han fyller år i morgon. Och har jag inga pengar på kontot i morgon heller, hur ska jag då ta mig till Vässan? Det går ju inte betala kontant på stationen här i Köping (kanske på tåget men då blire mycket dyrare) Jaja jag hoppas att det löser sig.

Sov kasst inatt igen. Så jävla drygt. Men som tur va så lyckades jag somna om vid 9 o sov till 11. Jag kunde inte hålla ögonen öppna, sååå trött var jag. Zzzz. Känner mig lite piggare nu...Men lite stressad i magen. KOM NU DÅ RÖRMOKAREN. Jag vill diska. Eller det vill jag ju inte, det är bläh o diska, men det behövs verkligen. Skulle behöva laga mat snart, men då blir det ännu mer disk....PRUTT. Heh. Vilka problem jag har va? Äsch, det är inte sååå hemskt egentligen, men det är kul o få klaga lite ;) Finns ju alltid andra som har det värre än mig. Nu, kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar