måndag 28 mars 2011

En gammal stänkare...

Från när jag var med i VLT. Guu så allvarlig jag ser ut.. FNISS.

Jahapp, vad har jag gjort idag då? Förrutom o vara galet trött, (sov kanske 2-3 timmar i natt. HÖGST.) så har jag tvättat lite. Pratat med Ove på KBAB (hyresvärden) väntat på rörmokaren som inte har kommit än. Tror att man får vänta tills i morgon innan röret i köket blir lagat. Så det är väl bara o diska i badkaret idag igen :) Måttligt kul. Vädret har varit supernajs, hade gärna velat ta en promenix, men det har jag ju inte kunnat...Men en kaffe på balkongen har det iallafall blivit. Och nu då? Jag vill duscha men det får väl vänta tills jag vet till 100% att dom inte kommer idag...hmms hmms. Äsch, jag lägger mig nog o halvslumrar lite i soffan nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar