torsdag 31 mars 2011

Torsdag

Idag fyller Sebbe år. Grattis grattis på din dag. Vi ses senare. :)

Gårdagen var mycket trevlig. Först så kom rörmokarna hit o kollade läget...dom skulle komma tillbaka efter lunch o fixa röret, men då hade jag redan åkt till Vässan. Väl i Vässan tog jag en tur på stan, mötte upp Helen o umgicks med henne en vända. Trevligt. Synd att det inte vart en längre "dejt", men det får vi fixa snart :) Bejb hämtade upp mig o vi åkte till morfar. Jättetrevligt o träffa alla nära o kära. Hann dock inte prata med alla så mycket som jag hade velat men det blir väl så.. :) Jag var supertrött o "spattig". Så ibland undrar jag om jag verkligen ska äta medicinen när jag ska träffa folk, eller så kanske jag måste äta lite mer när jag ska vara social? Jag vet inte. Men det känns lite drygt o bli så trött o virrig iallafall....Men ja, det var trevligt iallafall :)

Väl hemma så hade rörmokarna fixat läckan...det var inte sjävla röret som läckte utan fogen mellan diskbänk o kaklet som va knas. Men nu är det fixat så idag vet jag vad jag ska roa mig med....diska, tjoho..va kul ;D

Pratade med bejb innan, o han berättade att, när han lämnat lillebrorsan på skolan och åkt några hundra meter eller nåt sånt, så såg han några rådjur komma springades ur skogen, han stannade bilen o såg nåt annat djur komma efter rådjuren...o vad vare tror ni? Jo en VARG :O fan va tufft o få se en varg på så nära håll. Dom är såååå fina. Men eftersom den va så nära skolan var det ju inte så kul precis. Jag antar att inte barnen fick vara ute i skogen på rasten...Hoppas att den försvinner från skolområdet o beger sig längre bort... :)

Jahapp, ska man ta tag i disken nu kanske? ...hmm...snart... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar