fredag 1 april 2011

Fredag....

Läckan vart inte alls fixad. Eller inte på rätt ställe iallafall, för igår när jag diskade så rann det vatten ut på golvet ..men jag kom på varifrån det kom, o det va ju bra, får se när kbab kommer tillbaka o fixar det. Det går o diska bara man inte fyller på med vatten ända upp..tur det. Men ändå. Blööh :)

Igår firade vi Sebbas födelsedag med kaffe o tårta. Trevligt. Jag åt till o med en liten tårbit :O jag som inte alls gillar sånt slisk. Men en liten bit ibland funkar. :) Ikväll blire tillbaka dit för lite god mat o umgänge.

Jag är jättesugen på vin. Rött vin o nåt gott tilltugg. Mmmmm mums. Alltså inte nu, men det skulle vara gott sen ikväll. Men jag har inget vin hemma o inte orkar jag gå ner på stan heller. Och vinsällskap vore ju inte helt fel det heller.. :) Eller, blire nå vin i Kulinge? :D

Nu ska jag leta efter "roliga" växter till balkongen..
Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar