måndag 11 april 2011

Folkölsallergi?

Finns det nåt sånt? Någon som vet? För jag börjar undra om jag kanske är allergisk mot follebolle(NÄÄÄJJJJJ) för igår drack vi två folle var till fotbollen, inget fylleri alltså, inatt vaknade jag av ont i hals o snub i näsan. Känner mig lite hängig nu med, sov till halv 10 faen. hehe..I torsdags drack jag oxå nån follis, även då vart jag krassel dagen efter. Nä inte fyllsjuk som sagt, utan förkyld, snyyyyyyrig. Men det gick ju över nästan på engång? Det måste väl vara en tillfällighet?

Jag måste testa hur det blir dagen efter jag har druckit några starkisar, men det får bli till helgen eller nåt. Undrar om det blir samma sak? Nåja, skulle det vara så att jag är lite känslig mot folle så driter jag i det. Jag gillar folle, skarpt. Jag dricker hellre nån folle än en flaska jävla läskeblask. Smaken är ju som baken så att säga...Läskeblask är sliskigt like shit, eller shit kanske inte är sliskigt, men ni fattar...
Men ja starkölen skulle jag kunna vara utan, men rör för faen inte mina follisar.. :D

Snart eller rätt snart så kommer mami2 hit, Carola. Som jag skrev på FB, vi ska ha tvättstugeparty. Fast party vettefan...tvättstugedejt med en liten skvätt kaffe kanske det blir istället ;D

Just ja, sorry om jag inte svarar i telefon eller sms ibland. Men ja ibland så orkar jag helt enkelt inte med o vara social,  smsa kan t om vara drygt, för då måste man tänka... Men lugn bara lugn, hade jag inte gillat er, kan jag lova att jag sagt det till er...så har jag inte sagt nåt, ta det lugnt så hör jag av mig sen nångång :)

Nu kaffe o korsord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar