måndag 11 april 2011

Neeh

Nån folleallergi har jag nog inte. Men förkyld är jag. Och nu känner jag mig varm oxå. Och ögonen är glansiga. Feber? Ja det verkar inte bättre. Blööh.

 Vilket najs väder vi har haft idag förresten, det va varmt som tusan på balkongen. 29 grader visade temperaturgrejjen, så varmt kanske det inte var, men jäkligt varmt iallafall, och vindstilla.

Såg en föreläsning på kunskapskanalen om adhd tidigare förresten. Tror att man kan se den på svtplay.se sen, isåfall, se den. Jag kände igen en massa som hon pratade om, så kolla, så kanske ni fattar lite bättre hur man funkar o inte funkar :)

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan o glo tv resten av kvällen...Total Blackout börjar nu kl 20 på 5.an

Hoppas att ni andra mår fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar