fredag 6 maj 2011

3 månader

För tre månader sen tog jag den här bilden. Burr va kallt det ser ut. :O Nu är det grönt o fint ute iallafall :) O  idag har solen tittat fram lite då o då. Härligt. :)
Vad har gjorts i veckan då? Inte mycket faktiskt, mest legat i soffan med dum mensvärk. Grymt trött har jag varit men så mycket sömn har det inte blivit. Det är väl inte fullmåne nu? Näää. Äsch, mensvärken har väl bråkat m sömnen helt enkelt ...men nu är magen rätt glad. Hurra. Jag har varit hos Bobby o gosat o matat honom oxå såklart. Men inte idag, för nu är M hemma igen. Vi har även träffat grannarna lite, igår var vi där o drack lite kaffe o snackade skit. Trevligt. :)

Ska på konfirmation i morgon, ska bli najs o träffa släkten. Men vad tusan ska man ha på sig? Mami, hjälp mig :)
Sen på eftermiddagen/kvällen blir det antagligen häng på nån gräsmatta o spana fina bilar. Det är crusing här i Köping nämligen. Och jag gillar fina bilar, så är vädret fint så blir det nog så :) Men det är även fotboll på kvällen Milan- Roma o den matchen vill jag ju inte missa egentligen. MEN, jag tror att jag hoppar över den för bilarnas skull. OM vädret är najs vill säga. Vi får se. :)

Just ja, jag tror att det är nån idiot som har varit inloggad på min facebook eller försökt iallafall för jag har fått mess om att nån har skrivit fel lösenord. Kanske är jag som har råkat skriva fel? Skitsamma, har ändrat lösenord nu iallafall.

Nu blir det käk o sen en dusch.
Hejpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar