måndag 9 maj 2011

Grym helg

Har haft en riktigt najsig helg. :) I lördags var det först konfirmation i Kolbäck. Skitkul att träffa släkten :) God mat fick vi :) Tog lite bilder, slänger upp dom i morgon om jag kommer ihåg :)
Kom hem runt 16 o slöade ett tag innan jag tog mig i kragen o gick ner på stan för o möta Linda o hennes plastpappa. Vi åkte lite bil o sen vart det lite öl på en gräsmatta längs "raggarstråket". Aldrig har folköl smakat så gott. Det var riktigt fint väder. Men efter ett par timmar så försvann solen o då vart det kallt, så vi gick till Bishop Arms o drack lite öl o pratade skit. Hade som sagt skitkul. Verkligen :)

Igår slöade jag ute i solen, bakis var jag inte, skönt. Sen på kvällen vart det pizza med grannarna, trevligt.

Idag har jag inte gjort nå mer än balkongchill med katterna.
Hoppas att ni andra har haft en bra helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar