fredag 17 juni 2011

3 år 4 månader ...

o några dagar...
att man inte efter en sån lång tid ihop kan prata, det förstår inte jag.
Man kan inte förtränga saker o ting.
Man måste prata. O inte ignorera problem.
Men du gör det.
Nu har jag oxå tagit av ringen.
Efter över en veckas gråt o illamående börjar jag inse
att detta kanske är bäst.
Att det är över.
För du vill ju inte ens försöka....
Tror du verkligen att ett förhållande är bra hela tiden?
Det är lätt o skylla på den andra
men gudarna ska veta att jag har gjort sååååå mycket fel...
MEN det har du med.
Jag skriver det här för jag orkar inte vara tyst längre o ljuga för familjen,
"JA ALLT ÄR SÅ JÄVLA BRA!! "
Nej, det är för jävligt!!
Jag har mått så jävla dåligt dom senaste dagarna,
jag har velat dö! Senast igår tänkte jag gå ner i dammen...
Men näj, jag tänker inte göra nåt dumt.
Inget blir bättre för att jag dör lixom.
Vilken dramatisk kärring jag e va?
Heh

Just nu vill jag bara vara ifred.
Det känns bättre bara att få skriva det här...
Så ni vet.
Jag orkar inte prata med nån just nu...
så snälla, smsa eller ring inte..jag orkar inte svara nu..

Jag behöver få en paus från allt...

2 kommentarer:

  1. Kram.. tänker på dig gumman.
    Du vet vars vi finns ifall du behöver prata *love*

    SvaraRadera
  2. Det är aldrig bara en persons fel,
    it takes two to tango!

    Tänker på dig lille vän!
    Kramar Linda

    SvaraRadera