måndag 20 juni 2011

Jorå...

Jag mår väl okey iallafall :) Alltid nåt...måste man tänka. Men magen har varit kaoozz. Men idag kunde jag iallafall äta lite utan att va tvungen o rusa på dass..heh. Och sen var det lite jobbigt o gå ner på stan i dag. Va länge sen jag kände av panikångesten, men det va inte långt ifrån idag. Men jag peppade mig själv så det gick bra ändå :)

Katterna känner oxå av det här, helt klart. Men det blir väl bra nångång. :)

Jaha vad har jag annars gjort då? Inte mycket. Idag har jag städat lite. Men va faen, det blir ju dammigt på en gång. Kul lixom. :)

Å så var ju mami o papi här en vända igår. Det va mysigt. Dom köpte kattmat o så där, så nu klarar jag mig ett tag till. Asså jag ska inte äta kattmaten, den får katterna ha för sig själva ;)

Vad gör ni alla på midsommar då? För mig o katterna blir det väl som en vanlig dag. Även om jag inte är nån som gillar såna dära högtider, så märks det nu, att jag gör det på nåt sätt, eftersom jag känner att det kommer att bli lite trist o vara själv när "alla andra" ska umgås med nära o kära men jag har inga i närheten längre. Mami o papi är på Öland o min andra familj är ju inte min längre..

GUuuuu va jag låter "huuuh synd om miiiiiig". Men lite är det faktiskt det..:) Men ja jag överlever. Jag hade nog inte varit nåt vidare bra sällskap ändå.. kul o hänga med nån som är helt neggo lixom. Hehe.

I morgon då? Då ska jag lämna papper på stan, sen tvätta. Sen orkar jag nog inte göra nåt mer...men man vet aldrig.

Hoppas att ni andra har det fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar