onsdag 22 juni 2011

Yeeey

Min mage har ju varit knasig dom senaste dagarna. Men nu verkar den må bättre, fick faktiskt i mig en kopp kaffe nyss typ o än så länge känns magen braig :) Skönt.

Om nån timma ska jag ner på stan o lämna papperna, vart aldrig av i går. O sen hämta ut medicin. O ev handla lite så man slipper tänka på det i morgon. Idag öppnar NETTO här i byn, man borde kanske gå dit o kolla läget....jo det får nog bli så :)

Igår hälsade D på här en snabbis. Katterna vart jätteglada. Jag oxå. Men guu va dryga dom vart efter han åkt. Satt o mjaoade vid dörren o ville springa till "papi". Hehe sötnosarna. Men han skulle komma tillbaka snart igen o gosa med dom längre. Bra det. Även om han kanske inte vill att d blir vi två igen så vill jag ju va kompis. För det har vi ju varit under så många år. Så att både förlora honom som kärlek OCH bästa vän, det skulle vara så jäääkla trist o drygt. Men ja, vi får se hur det blir. En dag i taget. :)

Nu blire fixtrix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar