måndag 27 juni 2011

Hehe jo jag vet...KASS

Kass uppdatering. Som tusan. Men jag har mått krassel den senaste veckan. Mest fysiskt men även psykiskt. Men nu känns det bättre iallafall :) Har lite ont i ryggen men det är väl det som bråkas just nu :)

Annars då? Har inte hänt nåt alls typ. Suttit hemma o ugglat.

Idag då? Hmm, D hämtade mig efter jobbet o skjutsade mig till Willys. Sen hängde han här en snabbis. Han kommer tillbaka om nån dag igen. Skönt med sällskap. :) Visst, det finns fler jag kan hänga med, men det är inte samma sak. Inte för att jag ogillar "dom andra" på nåt sätt, men ja det är en annan sak o ha D här. Svårt o förklara. Det är inte bara jag som blir lugnare av det, även katterna blir helt annorlunda. Eller så är dom lika dampiga som vanligt men att jag tycker att det blir drygare då jag är själv...hmm skitsamma :)

Jag sa iallafall att D får sova här hur ofta han vill, (då kanske jag får en hel natts sömn, katterna kan bråka med honom istället ;D ) Mooohahaa ;)

Nu - tv.

Hejpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar