torsdag 14 juli 2011

Blomster


Fick en liten chock när jag kom ut på balkongen idag. Igår kväll var det "bara" knoppar men idag, stora fina blommor. :) Kul!

I natt vaknade jag o tittade på klockan, 2.30, va faaaaan, rusade upp o tänkte, hur fan kan jag sova så jävla länge? Jag hann tvätta ansiktet o gå in i köket o hämta kaffefilter innan jag kom på...men vänta här...vaddå 2.30? Kollade på köksklockan, jorå den va ju halv tre på natten o inte halv tre på eftermiddagen som jag hade trott i några minuter. Gaaaaah. Snacka om virrig. Haha. Kunde jag somna om sen då? Nja. Hann o läsa tidningen o glo i taket ett par timmar innan jag lyckades. O sen sov jag till typ halv 12. Zzzz.

Idag skulle vi ha firat våran 3åriga förlovningsdag. Men ja nu är det ju inte så. Tyvärr. :/ Känns trist. Men jag kan inte göra nåt åt saken så det är lika bra att sluta grubbla. :) Men grattis ändå lixom. Hehe.

Annars då? Hmm, händer ju inte så mycket. Händer ingenting alls faktiskt. Men i morgon ska jag o Jullan hälsa på Jeanette. OM hon är hemma från semestern. Inget bokat än. Men det skulle vara kul. Annars ska vi ta det en annan gång :)

Nu ska jag dricka upp kaffet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar