onsdag 20 juli 2011

Öj öj

Har visst glömt bort dig bloggen ;)

Har inte gjort nåt speciellt så jag har ju inget o skriva om... :)

Idag har jag lämnat papper till soc, diskat, dammsugit o donat lite. Ska väl fortsätta om ett tag. Men först måste jag rota fram nåt o äta. Men har ju inget gott hemma. O jag orkar inte ta mig till Willys heller. Det får bli typ sojakörv o makaroner. Smakar helt ok o går fort o fixa. Bra d. :)

Nu är det inte många dagar kvar till brorsan o Dollan kommer till Västerås. Skojs. Hoppas att dom orkar åka till Ramnäs på lördag när det är Smides o hantverksdagen. (heter nåt sånt) Och Henkes fest.. :) Skulle vara kul.

O helgen efter lirar Marcus med sitt band Noice for ever, i Arboga. Skulle vara kul o dra dit. Men vi får se. Det är ju ett tag kvar, så jag behöver ju inte bestämma mig just idag lixom :)

Hejpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar