söndag 24 juli 2011

Ramnäs Smides- och Hantverksdag

Brorsan bankar för fullt :)

Igår kom brorsan o Dollan o hämtade mig vid 18 tiden för att åka till Ramnäs o Henkes galej. Vi missade tyvärr själva Smides- och Hantverksdagen men det gjorde inget. För det vart en riktigt lyckad kväll. Va inte alls pepp för fest o massa folk egentligen, MEN, när man väl var där vart det såååå jäkla skoj. Trevligt. Trodde faktiskt inte att vi skulle bli så många som vi vart, typ 40 st var vi ett tag. Och man kände väl typ 5 av dom. :) Men när kvällen var slut och vi skulle åka hem kändes det som att man hade känt alla som var där hur länge som helst. Eller kanske inte det, men folket som var där var hur trevliga som helst. Lättsamma. Hade gärna pratat mer med vissa, men vi får väl ta igen det nångång :)

Jag har lagt upp lite fler pixx på fejsboken. Så kolla där om ni vill vetja :)

Jag somnade runt 6 i morse, vaknade halv 9 av att det va så satans varmt, gick o la mig i soffan o somnade om nästan på en gång och vid 11 kom kattpappan o hälsade på, så jag fick inte så mycket sömn. Men jag har ändå varit relativt pigg faktiskt.
Vad har jag gjort idag då?
Läst lite. Kollat tv. Suttit på balkongen o chillat. Typ.

Nu tänkte jag sätta mig på balkongen igen med lite tända ljus o lyssna på regnet som öser ner...
Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar