onsdag 3 augusti 2011

En vecka sen sist....

Gaaah, jag är så kass o skriva här. Glömmer lixom bort....:) Och sen har det inte hänt så värst mycket sen sist. Men jag mår faktiskt rätt bra nu, förrutom att jag har lite svårt för värmen (inge kul o sitta "fast" i stan o inte kunna dra iväg hur som helst) o sen har jag knäckehäxan på besök. Inte heller kul. MEN annars så är det bra :)

Igår fick jag äntligen träffa mami o papi igen, det va över en månad sen! :O Men dom har ju varit på semester. Det va mys o ses igen iallafall :)

Om en timma ska jag gå ner till Jobbcenter o vara där nån timma eller två. Sen ska jag ev gå o kolla när D renoverar lägenhet. I morgon är jag ledig, så då ska jag väl tvätta. Guuuu va kul o veta va? :)

Ska försöka o skriva några rader snart igen :)

Puss

1 kommentar:

  1. Fy fan för mens.. Har den också på "besök" just nu :P

    Puss o kram *saknar dig söt*

    SvaraRadera