söndag 28 augusti 2011

Många blommor...

Det är många blommor på "g" nu :) Skoj! :) (tryck på bilden så blir den större)  Just nu står den inne eftersom det har blåst som fifan idag. Men så fort det slutat blåsa får den flytta ut på balkongen igen :)

Söndag idag. Har haft en helt ok helg. Suttit hemma bara. Med lite sällskap o så.Trevligt :)
Hade tänkt o dragit till Vässan i fredags men det är svårt o ta sig hem på natten så jag stannade hemma som sagt :) Funkade fint det med :)
Idag har jag inte gjort så himla mycket, segat o glott massa tv :)
Har ni gjort nåt skoj?

Jag har lite ont i halsen o det är inte så jättekul direkt. Får alltid ont i halsen när nån av visdomständerna bråkas. Knasigt det där. Men, det går över :)

I morgon är det dags för J.C igen. Vi ska baka bröd är det tänkt. Skoj, va länge sen jag gjorde d :) Å nu är det inte många dagar kvar tills "pluggeriet" börjar, på torsdag tror jag. Hoppas att det kommer att gå bra. (Klart det gör :D )

Ha d fint!


1 kommentar:

  1. Lycka till med pluggeriet! Det kommer säkert att gå alldeles strålande!

    Kramisar

    SvaraRadera