onsdag 24 augusti 2011

Klockan...

Mami, så här ser blommorna ut på Klockrankan :) Fin va? :)

Nu ska jag försöka o få i mig lite lunch o sen dra ner till J.C (jobbcenter alltså) och sen ska jag, I-M och ev en tjej till dra iväg till nån skog o leta svamp. Och bär kanske? Hoppas att det inte är jätteblött där vi hamnar för jag har inga gummistövlar. Doh! :) Det finns iofs ett par stövlar o låna på J.C men dom är jättetunga o stora, och eftersom mitt knä gör ont så borde jag nog inte låna dom. Blir så tungt lixom. Men men .. Det ska iallafall bli jättenajs o komma ut i naturen :)

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Va´fin den är!!! Har du tittat på fingrarna? De är nog lite gröna! Du skulle ha en så´n "plätt" som farmor/mormor har, där du kunde odla och fixa.Men man får va´glad åt de lilla, du har ju efter vad jag sett på bilder en jättefin balkong.

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Tack rara du :)
    Ja det hade inte varit helt fel med en uteplats men ja , det funkar ju bra med balkong oxå :)

    Kramkram

    SvaraRadera