måndag 22 augusti 2011

Morrn morrn

Det är inte bara jag som är lite tröttig just nu :)

Sov crap inatt. Asdrygt. Men så kan det va ibland. :) Visste inte när jag skulle vara på JC idag så jag ringde I-M direkt vid åtta då hon börjar, fick tag i henne för en kvart sen typ. Brukar ju vara där till 10 men idag behövde jag inte komma förräns halv 2! Va faen? :) Vad ska jag göra nu i flera timmar då? (diska, dammsuga, damma behövs...men nä!)
Det får bli chill i nån timma, sen dusch o fixa lunch o sen dra ner på byn tidigare o hämta medicin..ev gå in på Rosa Moln...

Helgen då? Mja, gjorde inte så mycket. Soffhäng. Kollade på Gäster m gester i lördags, guu va jag skrattade, skitkul tyckte jag det va. Jag var iofs jäkligt trött.. :)

Igår hälsade jag på i Kulinge, mysigt :) Kom hem halv sju eller nåt. Sen vid halv 9 kom kattpappan o glodde fotboll med mig o gosade med katterna. Trevligt med besök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar