måndag 26 september 2011

Snygga tjejjor?

Vendela och jag ..jag har nog lagt upp den förrut, men jag piffade till den lite med stjäääärnor :) Vi är så fina så. Alltid :)

Jo men nu då? Ögonen är trötta, men jag är rastlös i knoppen. Och i snoppen tänkte jag skriva men någon sån har jag inte, jag menade ju KROPPEN :) Såklart.

Funderade på och ta en promenad och kanske fota lite. Men...nu är det ju mörkt ute. Det får bli en annan dag. Jag tycker att det är jäkligt skönt att strosa runt för mig själv, tänka och fundera på saker och ting..och det kan man inte göra om man har sällskap med sig.

Men en tur till kiosken blir det strax. Intressant för er att veta va? Nej.

Pluggeriet gick helt ok idag. Men Excel databas 2007 (det heter väl så? HAHA) är fan krångligt, men kul när man börjar lära sig. När man började med datanörderi i skolan, för hundra år sen, då var det ju inte alls svårt och fixa med kalkylprogram och liknande. Eller var det d? Det kanske är jag som har blivit osmartare? ;)

Äsch, jag dravvlar en massa... nu tassar jag iväg till kiosken...-tass tass-

2 kommentarer:

  1. Vilken kul bild :)

    /MsSophie
    http://www.improveme.se/mssophie

    SvaraRadera
  2. åh, tack raring. va gullig du är :) tack igen. och kram på dig :)

    SvaraRadera