måndag 26 september 2011

Ajj see u..

Ho ho ho. Idag är jag galet lättroad. Sitter och testar olika funktioner på olika bildredigeringsprogram. Men nu börjar jag tröttna. Jag har ju inga pixx på mig. Ett par typ. (TYP???? Jag måste sluta säga/skriva TYP! Hata mig inte för att jag skriver/säger TYP!!! Och sen så vet jag att jag skriver galet slarvigt..men jag har ingen ro att tänka på hur jag skriver...ni får acceptera det om ni vill läsa dravvelinlägg från mig..ok? Men jag K A N faktiskt skriva bra...sådså) Vart var vi? Just ja, jag håller mig helst bakom kameran.....Det känns säkrast så  :)

Just ja, igår/natt såg jag en dokumentär om nätdejting och då var det en snubbe som hade träffat någon genom nåt spel som heter Second Life, är det någon som har testat? Jag har ju vänner som har spelat onlinespel så jag tänkte att nån av er kanske har provat SL oxå? Var inne på hemsidan innan och jag tycker att det verkar rätt skojs? Alltså, inte för att leta dejt utan mest för att ha nåt och göra när man har trist..Jag vet inte? Har aldrig varit nån "spelnörd".

...MJAO säger SÄPO nu, så det är bäst att avsluta och ge herrn mat innan han SVÄÄÄÄÄLTER ihjäl ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar